30 Апр
WIN-WIN ФОРУМ - Как услугите повишават ефективността на българския бизнес?
Услугите са поставени в същността на идеята за това събитие – как те могат да бъдат инструмент за преструктуриране на компанията в полза на по-голям растеж и производителност, качество, иновации, намаляване на работно време и отговорности.
Най-актуалните икономически теории дефинират сектора аутсорсинг като “бизнес, от който печелят и двете страни”. Тази индустрия е една от бързо развиващите се, като за последните 4 години приходите от нея са се увеличили с 60%. Очакванията са, че през 2014 да има 20 % ръст в целия сектор.
Практиката доказва, че компании, които прилагат стратегически аутсорсинг, не само намаляват чувствително своите разходи, но и се фокусират върху постигане на дългосрочните си цели и създават трайно предимство пред конкурентите си.
Аутсорсингът не е вече привилегия само на големите - той предлага и много възможности за малките и средни фирми. Оперирайки в динамична икономическа реалност, българските компании свиват разходите си за редица дейности, които не са базови за тях и търсят решения за оптимизиране посредством възлагане на външни изпълнители.
Използване на външни компетенции Спестяване на финансови средства Повишаване на производителност и/или качество Освобождаване на ресурси на компанията за основните й дейности
поддръжка на офис техника и оборудване маркетинг и реклама/PR дейности човешки ресурси счетоводна дейност консултантска дейност недвижими имоти правни услуги фасилити мениджмънт услуги вкл. почистване, охрана, поддръжка на съоръженията, сградни ремонти, телекомуникации, отопление-вентилация-канализация, паркинг системи и др. транспорт и логистика кетъринг компании за тимбилдинг и събитиен мениджмънт преводаческа дейност.
Ще осъществите контакт с
Ползи от участието
Пакет за участие